Общи условия за Онлайн Магазина

  1. Цел на Общите условия, Контакт

1.1. Цел на Общите условия

Общите условия се прилагат за всички транзакции между Reverse Store Srl, Шосеа черника (Șosea cernica) № 75, дом 34 (vila 34), ПАНТЕЛИМОН (PANTELIMON), ИЛФОВ (ILFOV), Румъния (România) (наричана по-долу „Reverse“ или „Продавач“) и Потребителя/Клиента* във версията, валидна към момента на транзакцията в онлайн магазина https://www.reversee.bg

1.2. За контакти:

Можете да се свържете с нас по следния начин:


- по електронна поща на: contact@reversee.bg или reverseebulgary@gmail.com

 

Моля, обърнете внимание, че работното време на отдела за поддръжка е между Понеделник - Петък, 10:00 - 18:00 (без официалните Празници).

 

  1. Общи Правила за използване на онлайн магазина Reversee.bg

2.1. Онлайн магазинът може да се използва само от хора на възраст над 18 години.

2.2. Хората под 18 години могат да използват онлайн магазина само със съгласието на родителите си или законен настойник.

2.3. Клиентът се счита за потребител, при условие че целта за поръчка на доставки и услуги не може да бъде отнесена основно към търговските или независимите професионални дейности на тази част. Търговец е всяко юридическо или физическо лице, действащо в хода на търговски или независими дейности при сключване на договор.

* Моля, обърнете внимание, че пропускаме директно адресиране до всички жанрове, само за да улесним четенето, но този текст се отнася както за мъже, така и за жени.

2.4. След като се регистрирате в сайта, вие давате съгласието си за прехвърляне на личните ви данни. Молим за вашето съгласие за обработка на вашите данни и при негово отсъствие онлайн магазинът не може да бъде използван. Видът и методът за обработка на личните данни са обяснени тук: Политика за поверителност

2.5. За да гарантираме, че сме регистрирали вашите данни правилно, ще ви изпратим имейл, след като сте се регистрирали в онлайн магазина, чрез който ще поискаме вашата проверка и потвърждение на информация.

2.6. Продуктите се продават само в количества, подходящи за лична употреба.

2.7. Онлайн магазинът на продавача е само каталог на продуктите. Показвайки продуктите в онлайн магазина, Продавачът кани Клиента да направи покупка от представените продукти и да сключи договор за продажба (наричан по-долу "Поръчка").

2.8. Договореният език е изключително български.


  1. Обработка на лични данни

3.1. Споразумението за обработка на лични данни е доброволно. Отбелязваме обаче, че липсата на съгласие води до невъзможност за регистрация в сайта и използването на онлайн магазина. Цялата информация относно обработката на лични данни е достъпна в Политиката за поверителност.

3.2. В някои ситуации ще поискаме вашето съгласие в онлайн магазина, за да ви изпратим реклами, оферти, специални отстъпки. Това съгласие също е доброволно и може да бъде оттеглено по всяко време. Повече информация е налична в Политиката за поверителност


  1. Поръчки

Поръчките се правят на уебсайта www.reversee.bg

4.1. Продуктите в онлайн магазина са етикетирани така, че да получавате информация като размер, цвят, цена и материали, от които са направени.

4.2. Когато правите поръчка, изберете продукта, като изберете размера, цвета, количеството и всякакви други характеристики, ако е необходимо.


  1. Как да пазарувате в онлайн магазина?

5.1. Изберете желания продукт от продуктовата гама, като кликнете върху бутона „Добави в количката” на страницата с продукта. Избирането на продукта и добавянето му в количката за пазаруване не е еквивалент на направената твърда поръчка.

5.2. Всички продукти в пазарската количка могат да бъдат разгледани чрез достъп до бутона „Количка за пазаруване”, видим в горната част на сайта. Също така от тук можете да извадите продуктите от кошницата или можете да промените тяхното количество.

5.3. Ако искате да закупите продуктите в Количката, кликнете върху бутона „Завършете поръчката".

5.4. Не е необходимо да се регистрирате, за да направите поръчка.

5.5. Изберете желания начин на доставка и адреса, на който искате да доставим поръчката.

Моля, уверете се, че всички предоставени данни и данни за контакт са пълни и точни, в противен случай процесът на доставка може да бъде засегнат.

5.6. Необходимо е да посочите начина на плащане. Наличните методи на плащане са: наложен платеж или онлайн плащане с карта чрез EuPlatesc (Visa/MasterCard).

5.7. След като изберете начина на плащане, зададете опцията за доставка и адреса за доставка, можете да видите продуктите, включени в поръчката, в долната част на страницата.

5.8. Като кликнете върху бутона „Поръчай поръчка“, вие изразявате твърдото си желание да закупите продуктите от пазарската количка. Преди да направите поръчката е необходимо да поставите отметка в квадратчето, в което се изисква да изрази съгласието си относно Общите условия, прилагани на сайта.

Твърда поръчка е всяка направена поръчка, която не е отменена по телефона в рамките на 15 минути след направата.

Ако искате да промените поставената поръчка, трябва да я анулирате и да направите нова поръчка, следвайки всички първоначални стъпки.

5.9. Като клиент имате право да оттеглите (да отмените поръчката), което не е засегнато от споменатия по-горе процес.

5.10. Поръчка не се счита за твърда, докато не изпълните всички стъпки в този процес. Ако не искате да направите твърда поръчка, не завърши поръчката. Винаги можете да отмените направата на поръчката, като кликнете върху бутона, който ви пренасочва към предишната страница или като кликнете върху всяка друга категория или страница с продукти.

5.11. След получаване на поръчката, Продавачът ще ви изпрати имейл за потвърждение на поръчката, в който се споменават подробностите за поръчката. Този имейл не е потвърждение за продажбата. Потвърждение за продажба (фактура) се изпраща в имейла за потвърждение на поръчката,-----------------------------

5.12. Продавачът може да се свърже с вас по телефон (ако сте въвели валиден телефонен номер) или по имейл, за да изясните всички проблеми, свързани с доставката или продуктите. Вашият телефонен номер и имейл адрес ще се използват само за целите на обработката на вашата поръчка и доставка, а не за промоционални цели без вашето съгласие.

5.13. Като клиент можете да декларирате намерението си да анулирате поръчката.


  1. Цени

6.1. Всички цени на продуктите в онлайн магазина са изразени в левове и включват всички данъци. Освен това има разходите за доставка, които могат да бъдат повлияни от стойността на поръчката или начина на доставка. Тези разходи се изразяват отделно от стойността на продуктите. Преди да направите поръчката, ще бъде показана общата й стойност, включително всички допълнителни разходи, които могат да възникнат.

6.2. Продавачът и клиентът се съгласяват на тази цена. След приключване на поръчката стойността й не може да бъде променена, дори ако Продавачът впоследствие реши да намали или увеличи цените на продуктите, показани в онлайн магазина.

6.3. Поотделно по това правило, Продавачът си запазва законното право да променя цените на продуктите в онлайн магазина, да предлага отстъпки или да добавя нови продукти към офертата.

 

  1. Наличност на продукта

Продуктите, представени в онлайн магазина, обикновено са налични. В редки ситуации, когато даден продукт е поръчан от няколко клиенти, Продавачът не може да доставя продукти, ако те вече не са налични. В този случай Клиентът ще бъде уведомен,че поръчаният от него продукт е премахнат от поръчката/фактурата, чрез телефонно обаждане относно с доставката на поръчката. Доставката ще се извърши в рамките на наличните наличности и клиентът ще плати само за доставените продукти.

Недостъпните мерки са маркирани в различен цвят от наличните на страницата на продукта. Не можете да добавите недостъпен продукт в пазарската си количка, но той може да бъде добавен към вашия Списък с желания.

Можете да се регистрирате, за да получавате известие по имейл, когато продукт отново се появи на сайта. Можете да се отпишете по всяко време от известия по имейл. За да се отпишете, трябва да получите достъп до връзката, изпратена по имейл или да се свържете с нас на: contact@reversee.bg или reverseebulgary@gmail.com

 

 

  1. Тип и време на доставка

8.1. Доставката може да се извърши само до България.

8.2. Доставката ще се извърши до посочения от клиента адрес за доставка.

8.3. Срокът за доставка обикновено е 3-5 работни дни. Изпращаме пакетите от Понеделник до Петък, това означава, че Събота и Неделя не се вземат предвид, тъй като те не са работни дни. По същия начин официалните Празници се считат за неработни дни. Изчисляването на дните за доставка започва след изпращане на потвърждението на пратката. Ако продукт вече не е наличен или поради друга причина не може да бъде изпратен, ние ще се свържем с вас по телефона, за да ви уведомим.

8.4. Моля, обърнете внимание, че по време на извънредно състояние или на предупреждение, куриерската фирма може да има закъснения от 2-3 работни дни.


  1. Начини за плащане

За да направите поръчка е необходимо да изберете метод на плащане: плащане в брой при доставка или - онлайн разплащане с карта чрез EuPlatesc (Visa/Mastercard).

Ако изберете начина на плащане онлайн, ще бъдете пренасочени към страницата EuPlatesc, за да извършите плащането. Поръчката ще бъде изпратена, след като получим пълната й стойност.

Забележка: Никога няма да ви изпратим имейл с молба да извършите плащане в конкретна банкова сметка. Пренебрегвайте всякакви такива имейли и не инициирайте плащане. В тези ситуации, моля, пренасочете немодифицирания имейл на адрес: contact@reversee.bg или reverseebulgary@gmail.com

 


  1. Разходи за доставка

Изпращаме колети само на територията на България

Куриер - струва 10 лв. До посочен от Вас домашен адрес и 9 лв до посочен от Вас офис на куриерска фирма Еконт

  1. Политика за оттегляне от Договор

11.1. Право на отказ от договора

Съгласно Наредба за спешни случаи № 34/2014 Клиентът има право да се откаже от договора, с едностранно прекратяване, без да посочва причина, за 14 (четиринадесет) календарни дни.

Периодът за отказ се изчислява от момента, в който клиентът или определено от клиента лице (друг, различен от куриера), вземе пакета. Датата на доставка на пакета и денят, в който е спазен крайният срок, въведете изчислението на 14-дневния срок.

За да упражните правото си на отказ, е необходимо предварително да се свържете с нас по телефона или на посочените имейл адреси.

11.2. Последици от отказ от договора

В случай на отказ от договора, ние ще върнем без неоправдано забавяне стойността на поръчката, която сте платили, с изключение на разходите за доставка, не по-късно от 14 (четиринадесет) календарни дни от момента на изпращането на известието за приемане на връщане.

Възстановяването на Цената, платена от Клиента, ще бъде извършена  по  банков път,   в акаунта, който Клиентът е длъжен да посочи в бланката за връщане, която ще попълни онлайн чрез сайта ни и ще изпрати автоматично към нас след като попълни необходимите данни и завърши процеса по изпращане на електронния документ,  Ако Поръчката е била изпратена неправилно (грешен продукт, дефектен продукт или неправилен размер), Клиентът няма да понесе никакви разходи, свързани с възстановяването.

Продавачът може да отложи възстановяването на сумата, докато не получи върнатия продукт и неговите аксесоари или докато Клиентът не представи доказателство, че е върнал продукта в правилно състояние, всяко събитие се случва първо.

В случай на отказ/денонсиране, направен в съответствие с посочените по-горе изисквания за времето и формата, Клиентът е длъжен да върне Продуктите в правилното състояние, в което са получени, немодифицирани, не са износени (с изключение на тяхното измерване), чисти (но не са били почистени / измити), без петна, надраскани и във всички случаи неповредени, с етикетите непокътнати, в опаковката, в която са получени, не по-късно от 14 (четиринадесет) дни от съобщението за решението за оттегляне (денят на обявяването на оттеглянето и денят на крайния срок, влизане в неговото изчисление).

 

  1. Доброволно право на връщане - търговска гаранция

В допълнение към законното право на отказ от Договора, Продавачът предоставя доброволно право да върне закупените стоки в рамките на 30 дни от получаването на продуктите - търговската гаранция, поета от Продавача.

Благодарение на търговската гаранция, можете да поискате връщането дори след изтичането на 14 дни. Можете да поискате връщането в рамките на 30 дни от деня на получаване на пакета от вас или от посочено от вас трето лице и различно от превозвача. Дата на доставка на пакета и ден, в който изтича крайният срок, влиза в изчислението на срока от 30 дни.

Продуктите могат да бъдат върнати само ако са в първоначалното си състояние и не показват щети, причинени от употребата на продукта. Освен това продуктите трябва да са в оригиналната опаковка и да бъде изпратен формуляр за връщане, попълнен и изпратен онлайн  съдържащ следните данни: сметка „IBAN и името на титуляра на сметката“, където парите ще бъдат възстановени.

Колетите се връщат на адреса Калеа Витан № 293, хала BGS, сектор 3, Букурещ (Calea Vitan nr 293, hala BGS, sector 3 București). Отговорност на продавача е да поиска услугите на куриерската фирма за връщане на продуктите, като транспортните разходи се поемат изцяло от клиента

ВНИМАНИЕ: Клиентът НЕ ЗАПЛАЩА РАЗХОДИ ЗА ВРЪЩАНЕ В МОМЕНТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА ПАКЕТА ОБРАТНО КЪМ ПРОДАВАЧА.Куриерската такса ще бъде удържана при превода по банков път .

След получаване и проверка на пакета, парите ще бъдат възстановени по посочената сметка IBAN, в рамките на 14 работни дни.


В случай на търговска гаранция, Клиентът е длъжен да върне Продуктите в подходящо състояние, в което са получени, немодифицирани, неизползвани (с изключение на измерване), чисти (но не почистени, измити), не замърсени, не надраскани, в всички случаи ненарушени, с етикетите непокътнати и в опаковката, в която са получени. Ако са доставени набори от Продукти, целият комплект трябва да бъде върнат, както е доставен. Ако продукт за подарък е получен при доставка, той също трябва да бъде върнат. Всеки Продукт трябва да бъде върнат заедно с всички негови аксесоари, които са в добро състояние, също като Продукта.


В случай, че Продуктите не бъдат върнати в правилно състояние, както е показано по-горе, Клиентът ще понесе амортизацията си, като надлежно намали сумата, която трябва да бъде върната на Клиента от Продавача. Клиентът е отговорен за всяка намалена стойност на Продуктите, произтичаща от използването им по друг начин, отколкото е необходимо за установяване на техния характер, характеристики и функциониране.

За Продукти, върнати в магазини Reverse, тяхното състояние се проверява в момента на връщане и се съобщава на Клиента на място. По отношение на състоянието на Продуктите, върнати по куриер, проучването на тяхното състояние, за да се види до каква степен те са съвместими, ще бъде извършено от Продавача в рамките на 14 (четиринадесет) дни от получаването му, като Клиентът е уведомен в този период по телефона в случай на несъответствия, които водят до намаляване на сумата за възстановяване. Клиентът се съгласява с тази процедура.


  1. Гаранция за съответствие

Продуктите, които се предлагат на пазара чрез онлайн магазина, са нови продукти, които нямат дефекти. Ако Продуктите имат дефекти, Продавачът ще носи отговорност за тях.

Моля, обърнете внимание на цветовете на Продуктите и вземете предвид, че поради настройките на вашия собствен компютър/електронно устройство, някои действителни цветове на доставените Продукти могат да се различават от показаните от вашия персонален компютър/електронно устройство при извършване на Поръчката. Тези разлики не могат да се считат за несъответствия.

Гаранцията за съответствие изтича след 2 години от датата на доставка на продуктите.

13.1. Ако Продуктите имат дефекти, намерени в рамките на 2 работни дни от доставката или намесени по време на гаранционния период, установен съгласно румънското законодателство, моля, изпратете ни жалба, изпратена по електронна поща на адрес: contact@reversee.bg или reverseebulgary@gmail.com

 и да върнете Продуктите в съответствие с процедурата, посочена в настоящите Общи условия.

Връщането, изпратено по имейл  е напълно безплатно. Ако Клиентът избере друг метод за доставка на връщането, разходите за транспорт се поемат от Клиента и няма да бъдат възстановени от Продавача.

13.2. В изпратената жалба, моля, посочете номера на поръчката, към която се отнасяте, името и адреса, заедно с кратко описание на причината за връщането.

13.3. Продавачът ще разгледа жалбата в рамките на 14 дни и ще информира Клиента за резултата.

Ако се установи, че оплакването е основателно, за дефектните Продукти ще възстановим Цената заедно с таксите за доставка (ако те са съществували при доставката на поръчката) в рамките на 14 (четиринадесет дни) от решаването на жалбата.

Ако оплакването се счита за неоснователно, ние ще Ви върнем Продуктите, придружени от бележка, обясняваща, че жалбата е намерена за неоснователна, без друго задължение от наша страна.

В случай на възстановяване, разпоредбите на настоящите Общи условия ще се прилагат съответно.

13.4 ---------------------------------------

Всяка покупка на нашия сайт е придружена от доказателство за покупка, фактурата, ------------------------------------получена по електронна поща. Клиентът също има възможност да изтегли фактурата от акаунта на клиента. Reverse не носи отговорност за предоставянето на неверни данни от Клиента.


  1. Отговорност

Отговорност на Продавача - в случай на умишлено или грубо небрежно нарушение на Общите условия и/или Договора: REVERSE, тъй като продавачът и собственикът на онлайн магазина ще носи отговорност за загуби, които са пряка и разумно предвидима последица от това нарушение.

Във всеки случай (с изключение на отговорност за вреди на живота и/или телесната неприкосновеност на лицето) максималната отговорност към Клиента за всяка загуба или вреда, настъпила във връзка с Поръчка, е ограничена до общата цена на тази Поръчка.

Reverse не носи отговорност за заразяване на компютъра на Потребител/Клиент с компютърни вируси, за кибер атаки от какъвто и да е вид, за загуба на данните на Потребителя/ Клиента на неговите устройства или повреждане на хардуер или програма, принадлежащи му.

Също така, Reverse не носи отговорност за фишинг имейли или партньорски връзки, които могат да се появят на уебсайта по всяко време.

Отговорност на Потребителя/Клиента: Потребителят/Клиентът е отговорен за запазването на поверителността на данните му в Акаунта (потребител/ имейл и парола), за управлението на достъпа до Акаунта и за дейността, осъществявана чрез Профила/Акаунта, както и за сърфирането в уебсайтовете и връзките на партньорите. Също така, Потребителят/Клиентът носи отговорност единствено за реалността/точността/целостта на всички данни, предоставени на собственика на магазина, и за всички щети, причинени му от неспазване на настоящите Общи условия и/или Договора.

Създавайки акаунта и/или използвайки съдържанието и / или поставяйки поръчки, Клиентът/Потребителят изрично и недвусмислено приема Общите условия на сайта в последната актуализирана версия, която се съобщава в сайта, съществуването към момента на създаване на акаунт и/или използването на съдържанието и/или датата на извършване на поръчката.


  1. Прехвърляне на собствеността върху стоки

Собствеността на стоките ще бъде прехвърлена при доставка, след плащането от клиента на местоположението, посочено в поръчката (означава доставка - подпис на получаване на транспортния документ, предоставен от куриера).

  1. Авторско право - Интелектуална собственост

Цялото съдържание на уебсайта, включително, но не само логотипи, графики, търговски символи, неподвижни / динамични изображения, текстово и / или мултимедийно съдържание, е изключителна собственост на Reverse.

Потребителят/Клиентът няма право да копира, възпроизвежда, разпространява, публикува, прехвърля, променя, използва, създава връзки, показва, включва всеки елемент от уебсайта във всеки материал на Потребителя / Клиента или на трета страна, друга цел, различна от сключване/изпълнение на Договор за Продукти и да бъдете информирани за Продуктите, продавани на уебсайта, без предварително писмено съгласие на Reverse в това отношение.

Ако Потребителят/Клиентът предава/прехвърля на собственика на онлайн магазина каквато и да е информация или съдържание (включително лога, графика, търговски символи, статични/динамични изображения, текстово и/или мултимедийно съдържание), това няма да генерира никакво задължение за Reverse, освен ако няма предварително писмено съгласие на страните в този смисъл.

Достъпвайки до настоящите Общи условия, Потребителят/ Клиентът разбира и приема, че всяко използване на уебсайта и неговото съдържание за цели, различни от изрично разрешените в Общите условия/Договора, е изрично забранено.


  1. Приложим закон. Юрисдикция

Настоящите Общи условия, както и Договорът са предмет на разпоредбите на румънското законодателство. В случай на спорове, те ще бъдат разрешени от компетентния съд в централата на Reverse, като Потребителят/Клиентът изразяват съгласието си относно този избор на юрисдикция.


  1. Промени в Общите условия

Продавачът има право да променя Общите условия едностранно, ако е необходимо, за да се адаптира към промените в правната или техническата рамка.

Ако по някаква причина някоя клауза в настоящите Общи условия се окаже невалидна, неприложима или невалидна, тя ще бъде заменена с валидна клауза, възможно най-близка до смисъла на първоначалната клауза.

Недействителността/неефективността на клауза/разпоредба на настоящите Общи условия и/или Договор няма да повлияе на валидността/приложимостта на останалите клаузи/разпоредби, които ще продължат да се прилагат непроменени.

ВНИМАТЕЛЕН! Ако не вземете доставената поръчка, ще бъдете автоматично въведени като клиент в черен списък и няма да можете да правите нови поръчки на уебсайта reverse.ro.

ВНИМАТЕЛЕН! Износените продукти (без фабричен дефект) не подлежат на възстановяване!

Всеки закупен продукт има 30-дневна гаранция от събирането на пакета.

По време на гаранцията, в случай че продуктът се дефектен, той може само да бъде променен, а не върнат.

За дефектни продукти в този срок от 30 дни потребителят трябва да поеме куриерската такса за смяна на дефектния продукт, таксата 20 лв!

Ако имате въпроси или притеснения относно тези условия за ползване, не се колебайте да се свържете с нас чрез специалната форма за контакт или на имейл адреса contact@reversee.bg